خرید اسپری تاتو موقت دائمی پک اسپری زنانه مردانه 2024

خرید اسپری تاتو موقت زنانه دخترانه مردانه پسرانه دی 1402

اسنپ اسمایل عبارت است از  قالب و خیمر   مستحکمی است که برای پوشاندن  روی دندان‌ کاربرد دارد؛ مراحل لمینت دندان موقت شامل معاینه توسط خودتان،  قالب گیری، و پرداخت و شکل دادن  است.از ترو اسمایل  برای رفع مشکلات  دندان مثل  شکستگی، ترک‌های دندانی سفید کردن  استفاده می ‌شود. مراحل لمینت دندان در ادامه مورد بررسی خواهد شد که توسط خود شما و دندانپزشک انجام میشود.

  

 

لمینت متحرک دندان

 

 

اسنپ اسمایل چیست :

لمینت سیار یک نوع زیبایی ارزان قیمت نسبت به لمینت های ثابت میباشد که تفاوت اصلی آن قابلیت جدا شدن است یعنی همانند یک کاور روی دندان قرار میگیرد و شما میتوانید آن را با دست به راحتی خارج نمایید و دو نمونه دربازار موجود میباشد نمونه اول قیمت پایینی دارد و در فروشگاه های اینترنتی به اسم های دیگر مثل خرید لمینت متحرک دندان ترو اسمایل و سو اسمایل به فروش میرسد که توسط شخص باید قالب گیری شود و نمونه دوم که اصلی است همان انسپ اسمایل نام دارد که در مطلب دندانسازی انجام میشود که قیمت بالایی دارد که بخاطر همین قیمت بالا شاید بسیاری افراد تمایلی به خریداری این نمونه نداشته باشند.  

 

 قالب گیری دندان در لمینت متحرک دندان

 

 

قالب گیری دندان در لمینت متحرک دندان : 

قالب گیری کامپوزیت موقت  فرآیند مهمی در مراحل کار به شمار می رود چون  لمینت بر اساس آن انجام خواهد شد. قالب گیری به صورت استفاده از خمیر  انجام می شود. 

 

قالب گیری با خمیر و قالب دندانی: در این روش خمیر در قالبگیر  قرار می گیرد و شما  برای چند ثانیه  باید خمیر داخل قالب را گاز بگیرد تا فرم  دندان داخل  آن حک شود البته خمیر باید قبلش داخل اب جوش قرار بگیرد و نرم شود و بعد این مراحل را انجا بدهید اما زمانی که قالب شکل گرفت باید ان را با دقت خارج نمایید و به صورت دستی لمینت را در صورت اشکالات ظاهری شکل بدهید. 

 

قالب گیری بدون قالب گیر: در این مرحله به هنگام قالب گیری نیاز به ان قالبی که شبیه دندان است نیست ، یعنی باید خمیر ار به صورت ورقه ای بزرگ در بیارید و بعد همان ورقه را روی دندان بپوشانید و بعد در همان حالت خمیر را فرم دندان خود کنید که فیلم آن هم در فضای مجازی موجود است.

 

قالب گیری در دندانسازی

 

 

قالب گیری در دندانسازی: 

 

این مورد با بقیه مراحل فرق دارد چون نه در خانه باید قالب گیری کنید و نه محصول قیمت ارزانی دارد بکه باید به یک مطب دندانسازی مراجعه نمایید و اگر اسنپ اسمایل دندان انجام میدهند میتوانید در انجا قالب گیری را انجام بدهید و بعد یک ماه لمینت برای شما اماده خواهد شد اما قیمت بالایی دارد و حدیود هفت میلیون قیمت دارد و همان محدیدت های لمینت فروشگاه اینترنتی را دارد قفقط عمر بیشتر و کیفیت بالا تری دارد.

 

 اسنپ اسمایل رابود

 

انتخاب رنگ لمینت دندان موقت چگونه است :

مراحل لمینت دندان تنها یک روش انجام خواهد شد بلکه خود انتخاب رنگ لمینت متحرک نیز بحثی جداگانه میباشد و شما اگر از فروشگاه اینترنتی این محصول را تهیه میکنید قادر به انتخاب رنگ نخواهید بود چون همه یک رنگ دارند ولی در مودر لمینت اسنپ اسمایلی که در دندانسازی قضیه کمی متفاوت است چون انجا میتوانید قبل ساخت رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

 

کامپوزیت متحرک دندان

 

 

 نکته پایانی مطلب :

 

در این پست به مراحل کامپوزیت متحرک دندانی خانگی و لابراتواری پرداختیم؛ و متوجه شدید که لمینت خانگی را خودتان باید قالب گیری کنید و برای دندانسازی خیر بر عهده دندانساز متحرم میباشد چنانچه  شما عزیزان اندازه لثه نامتعارفی دارید یا لثه بیمار دارید بهتر است زیاد از محصول استفاده نکنید فقط زمانی که به مهمانی می روید و برای محل کار چون ساعت زیادی مشغول هستید هم مناسب نیست در کل این نوع زیبایی نباید 24 ساعت روی دندان شما قرار بگیرد و هدف این محصول هم این نیست بلکه فقط زیبا شدن موقت دندان ان هم چند ساعت استبرای ویزیت و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات متحرک دندانی می توانید با سایت رابود مراجعه نمایید.

نويسنده: sprytatoomovaghat ? تاريخ: جمعه 14 مهر 1402برچسب: اسنپ اسمایل چیست, ? موضوع: <-CategoryName-> ?